poniedziałek, 19 października 2009

MOJA SZKOŁA

Chodzę do Szkoły Podstawowej nr 1 w Bogatyni. Lubię moją szkołę, ponieważ jest ona inna niż te, które do tej pory widziałam. Nowoczesne szkoły są dużo większe od mojej, ale nie ma w nich tej miłej, rodzinnej atmosfery. Dlatego czuję się tu bezpiecznie i lubię chodzić do mojej szkoły. Czuję do niej wielkie zamiłowanie. Dni spędzone w niej są pełne przygód. Co roku, według szkolnej tradycji, pierwsze klasy występują w cyrku "Asy z pierwszej klasy". Cyrk jest ciekawy i pełen zabawy. Ja również występowałam w tym cyrku jako pierwszoklasistka. Po każdym takim wydarzeniu odczuwam coraz większą więź ze szkołą. Oczywiście obchodzimy także Święto Szkoły, na którym odbywa się pasowanie pierwszaków na uczniów. Po uroczystości pasowania występują uczniowie ze starszych klas. Jest jeszcze jeden powód, dla którego lubię moją szkołę. Jako dzieci chodzili do niej również mój dziadek, babcia i tata. To bardzo miłe uczucie gdy wyobrażam sobie, że oni także chodzili po tych samych korytarzach jako dzieci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz